bigbossredskullz" /> Bardu brettspill og brunt drikke" /> Anarchy Blood Bowl League" /> 2d6 Norsk Warhammer Forum" /> Team Anarchy :: Vis Temaet - Walle sakte, men sikkert snart tilbake!
Team Anarchy Hovedsiden Team Anarchy
Det kaotiske forsøket på å organisere spilling innenfor Warhammer Fantasy Battles, Warhammer 40.000, Blood Bowl, Flames of War og mer!

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Walle sakte, men sikkert snart tilbake!

Start Nytt Tema   Svar på Tema    Team Anarchy Hovedsiden -> Generelle diskusjoner
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Invictus
Veldig aktiv medlem
Veldig aktiv medlem

Ble Medlem: 22 Mai 2010

InnleggSkrevet: 16 Aug 2011 20:14    Tittel: Walle sakte, men sikkert snart tilbake! Svar med Sitat

Hei folkens!!! Like it

Som dokk har sikkert merka har eg vært ganske så borte fra forumet og spilling i det siste.
Tingen e/va at eg førstegangstjenestn eg e i e ganske så krevanes at di helgan eg har hatt fri har eg ikke hatt lyst eller tid for å fikse på tingan min og spille... (noe eg e ikke gla for...)

MEN! no som det nærme seg sluttn på detta i forsvare så kjenne eg at har veldig lyst å starte opp igjen.
Så eg lurte på ka som skjer fortia her inne og ka folk spill og ka som skal skje framover (turneringer, spillsystemer osv). har ikke fått malt på hæren min i 40k og holdt litt smått på med bloodblow da mene eg malinga;)

men akkurat no e eg bare ute etter info for ka som skjer og ka dokk styre me. skal i allefall gjøre meg ferdig me 40k malinga før eg begynne på et nytt eventyr Smile men har VELDIG lyst å prøve noe nytt Smile
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
The Ref
AnBBL Commish
AnBBL Commish

Ble Medlem: 15 Jan 2008

InnleggSkrevet: 16 Aug 2011 22:17    Tittel: Svar med Sitat

Hallaisen, sweet.

Høsten blir vel omtrent slik:
Vi erhvertfall tre som skal spille warhammerfantasy kampanje, "hoved attraksjonen" for fantasy blir turnering i tromsø siste helga i sept/første i oktober.

Flames of war kampanjen fortsetter.

40k forberedes til kampanje i starten av 2012, men det er helt sikkert muli å få til litt spilling av 40k før det. Som en del av dette vil de som ønsker det kunne spille battlefleet gothic, et av gw sitt spesialistspill hvor man styrer hver sin romskipflåte i romslag.

Bloodbowl er fortsatt verdens beste spill, men en stund fremover vil det ikke være noe press på dette spillet. Kun semi pro liga, hvor folk kan spille kamper hvis de vil det selv. Keffo kup arrangeres i september/desember dersom folk er interresert i at det skal skje. Eneste presset er på paratus og red skullz for å få spilt NC Finalen, slik at vinneren kan spille mot Capshaw som vant finalen i sør.

Noen skal visst teste ut et superheltspill.

Oslo gjengen skal til nottingham(warhammer world) å spill 40k doubles turnering 10.september helga, tvilsomt men muligens noen plasser ledig der.

I år skal det lages plakater i et forsøk på å rekruttere fra sjøvegan og setermoen. Ellers så er det et par 40k spillere i narvik som vi burde fått med på en turnering, og det blir muligens gjennomført en spillekveld eller to med besøk fra fantasy gjengen fra tromsø.

Vi er nå på outpost hver mandag, så litt oftere enn tidligere, fra halv åtte til halv tolv.

Så som du ser er det mange muligheter denne høsten, så håper jeg du ikke har andre ting å gjøre på mandager.. Smile av og til blir det også mulighet for spilling på outpost i åpningstid på lørdager.

Note to self: Tactical Marines er Awesooooome å male Very Happy
Til Toppen
RedSkullz
Administrator
Administrator

Ble Medlem: 13 Jan 2008

InnleggSkrevet: 17 Aug 2011 05:53    Tittel: Svar med Sitat

Halloen, godt å se deg igjen Like A Lot

Warhammer Fantasy:
Enig med Ref, med tre spillere allerede så blir dette hovedgreia utover høsten.

Flames of War:
Er nok nr 2 på lista men vi får se hvordan det bærer an til høsten og at de som deltar klarer å holde følge med kampanjen.

40K / BFG:
Som Ref sier, vi styrer mot januar 2012 som en hovedoppstart der fokus skifter til 40K. Battlefleet Gothic (BFG) er jo av mange veteraner sett på som et av de (om ikke det beste) settet med regler GW har utgitt. Jeg og Ref skal ihvertfall ha hver vår flåte.

Blood Bowl:
Har det vært rolig rundt lenge nå, får nok sin renessanse igjen, heller før enn senere vil jeg tro Wink

Superhelt spillet heter Pulp City og er per idag kun for moro skyld mtp hobby aspektet og det å lage superhelter-/skurker Very Happy

R

Stuart skrev:

Your logs always manage to inspire me -- you're a pro kitbasher and you tend to create a very unique esthetic with your models.
Til Toppen
The Ref
AnBBL Commish
AnBBL Commish

InnleggSkrevet: 17 Aug 2011 13:52    Tittel: Svar med Sitat

For å hjelpe Walle igang igjen blir det spilling, bygging og maling hos meg på førstkommende fredag.

Jeg skal ringe Arend å høre om vi kan komme dit, dersom det viser seg umulig for Jonas å komme til setermoen.

Walle og Ascoeur er med, så vi er tre så langt.

Fra 1900'ish og utover.

Til Toppen
RedSkullz
Administrator
Administrator

Ble Medlem: 13 Jan 2008

InnleggSkrevet: 17 Aug 2011 18:28    Tittel: Svar med Sitat

Bryllup i helga (ikke mitt eget) med get together på fredag og selve bryllupet på lørdag så jeg kan ikke.

Men godt initiativ lell Like it

R

Stuart skrev:

Your logs always manage to inspire me -- you're a pro kitbasher and you tend to create a very unique esthetic with your models.
Til Toppen
Invictus
Veldig aktiv medlem
Veldig aktiv medlem

Ble Medlem: 22 Mai 2010

InnleggSkrevet: 17 Aug 2011 22:20    Tittel: blir awesome detta Svar med Sitat

Awesome;-) skal drege med meg litt utstyr da så eg kan male litt også :-D
Får se om det blir mye spilling eller maling men en av delan blir det i allefall;-)
Synd du ikke kunne komme redskull :-/ må kose dokk på lørdagen!
Til Toppen
The Ref
AnBBL Commish
AnBBL Commish

InnleggSkrevet: 18 Aug 2011 10:29    Tittel: Svar med Sitat

Det blir hjemme hos meg, 1915.

De som vil komme, men ikke veit hvor det er kan ringe meg (log på anarchy.bloodbowlleague.com og se nr under coach list) eller maile meg.

Vi finner ut av hva vi gjør ila første halvtimen walle Smile Har alt tilgjengelig, så ta med det du (dere) vil ha med.

Cya

Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Team Anarchy Hovedsiden -> Generelle diskusjoner Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet