bigbossredskullz" /> Bardu brettspill og brunt drikke" /> Anarchy Blood Bowl League" /> 2d6 Norsk Warhammer Forum" /> Team Anarchy :: Vis Temaet - Rusty Skull Cup
Team Anarchy Hovedsiden Team Anarchy
Det kaotiske forsøket på å organisere spilling innenfor Warhammer Fantasy Battles, Warhammer 40.000, Blood Bowl, Flames of War og mer!

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Rusty Skull Cup

Start Nytt Tema   Svar på Tema    Team Anarchy Hovedsiden -> AnBBL diskusjoner
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
The Ref
AnBBL Commish
AnBBL Commish

Ble Medlem: 15 Jan 2008

InnleggSkrevet: 08 Jun 2010 09:28    Tittel: Rusty Skull Cup Svar med Sitat

Dette blir hovedtråden for Rusty Skull Cup, AnBBL sin hovedturnering for semi pro lag, arrangerers i sør av south conference.

Under følger historikken fra AnBBL forumet, dessverre uten noen av linkene:

26. May 2010 - 00:11
Og det tok bare et år hvile å komme dit Wink

Av og til så er det sånn Nozdormu, men det er noen få utvalgte menneskers lodd her i livet å mase bloodbowlhull i hodene til folk... Wink
- The Ref

25. May 2010 - 18:01
Prøv å gjør som oss i NC, vi ligger jo an til å ha 5-7 spillere til høsten ved å drive litt proaktiv press nå før sommeren :-)
- Red Skullz

25. May 2010 - 17:52
Enig med Capshaw.

Og han har rett i lite aktivitet... kamper blir jo bare spillt etter at jeg har mast høl i hue på vedkommende jeg spiller mot ;P
- Nozdormu

25. May 2010 - 16:27
Kan se dårlig ut for denna turneringa før sommeren, seriøst lite aktivitet blandt mange av sør spillerene denna sesongen. Kan tenkes at etter sommeren er en bedre ide og ha den, få med litt fler denna gangen, morsomt og få til mer enn bare sluttspill...
- Capshaw

24. May 2010 - 23:09
Kan supplere med at det som legges i antall deltagere er maks antallet, angående overnatting er om det er noe opplegg for det eller ikke, pris ift om man skal ha en avgift for å kjøpe premier. Ja alt i alt er det hele selvforklarende vel?

I tillegg bør sida for turneringen være oppe med all info der også, samt hvordan de som ikke er medlem allerede av AnBBL må gå fram for å bli registrert i tide før turneringa, etc.
- Red Skullz

24. May 2010 - 23:08
Når ting er klart angående denne turneringa si ifra så skal jeg annonensere den på Norsk Warhammer forum også, kan jo ikke skade det :-)

Trenger dette som et minimum:
(har fylt ut det som er sikkert)
Navn: Rusty Skull Cup, juni 2010
Dato:
Sted:
Antall Deltagere:
Spill: Blood Bowl
Overnatting:
Pris:
Annet:
Kort oppsummert:
- Red Skullz

23. May 2010 - 08:07
Evt høre med de gutta fra Oslo miniatyrspilleklubb som har lokaler de bruker sentralt i Oslo?
- Red Skullz

22. May 2010 - 15:16
Har bedt Kaufer komme med en utfyllende post anngående Skullerud fritidsklubb, men han er treig.

Det han sa til meg var ihvertfall at det var en del folk som skulle ha "VM maraton" i klubblokalene, VM starter jo 11/6 mener jeg og dette ville gå utover dems vanlige klubbtid så lenge VM holder på.
Vi får finne et annet sted, eller utsette til Juli eller August etter når folk kan og lokaler er tilgjengelige.
- Nozdormu

22. May 2010 - 13:00
Når og hvor blir (det av) denne cup'en ?
- The Ref

22. May 2010 - 09:37
Her er to konkrete spillgrupper som burde kunne være en rekrutteringskilde.

Oslo miniatyrspilleklubb. Spiller på universitetet oppe v/Paleet. Primært 40k, WH og MH.
http://www.2d6.no/viewforum.php?f=35

Ghal Maraz. Gjøvik miniatyrspilleklubb. Kun WH virker det som:
http://www.2d6.no/viewforum.php?f=19

Igjen så har jeg brukerprofil så kan hjelpe til men det beste er jo at du/dere som er i nærteigen gjør dette selv :-)

talast,
- Red Skullz

21. May 2010 - 23:36
Capshaw, bør annonensere her også:
http://www.2d6.no/viewtopic.php?f=10&t=4...

Jeg har brukerprofil der og kan være behjelpelig :-)

I tillegg så har de en egen gruppe for Gjøvik området der, tror det er primært Warhammer men er ikke det aktuell rekrutteringskilde for dere?

talast,
- Red Skullz

18. May 2010 - 15:07
Tidsskemaet passer bra, men word on the street er at Skullerudklubben er utilgjengelig på det tidspunket. Kaufer kommer med en utfyllende forklaring på det. (regner jeg med)
- Nozdormu

17. May 2010 - 22:48
Da blir det innledende på lørdag formidag, ferdig seinest 1500? Oppstart må i så tilfelle bli kl 0900'ish.. Rekker to kamper. Innledende fortsetter på søndag, fire kamper totalt hvor de to første er avsluttende inledende kamper, mens de to siste kampene er semifinale og finale.

Tidsbegrensning på 2,5 timer på alle kamper, med felles start og avslutning bør få dette til å funke fett..

Eller hur?
- The Ref

17. May 2010 - 21:50
14 juni er en mandag.
- Nozdormu

17. May 2010 - 20:28
kan helga 12-14.
- Capshaw

15. May 2010 - 19:35
Bare for NC, noe må vi jo ha for å lokke folk opp hit ;-)
- Red Skullz

15. May 2010 - 12:19
Ja da så, trodde standaren på premier var satt med Dungeon Bowl premien jeg;)
- Nozdormu

14. May 2010 - 22:59
Ja, og alle klarer vel å kjøpe en eske til 200 kroner? Smile
- The Ref

14. May 2010 - 22:40
Tror intensjonen var at premien skulle komme i eska ikke gjort no med :-)
- Red Skullz

14. May 2010 - 21:28
@ The Ref; Da jeg er den her med dårligs male og modde skills, samt har minst kjenskap til Warhammer historie osv osv så er jeg dårligst egnet til å stå for premie:P

Takker pent nei:)
- Nozdormu

14. May 2010 - 17:53
Den 12 Juni skal jeg på 10 års reunion med ungdomskolen, så da er jeg utilgjengelig fra kl 16 og utover.

Utenom den datoen så er jeg tilgjengelig for cup.
- Nozdormu

14. May 2010 - 12:06
I hele juli er jeg i USA.. Jeg tror også intensjonen med spillefri i juli også gjaldt alle typer offisielle AnBBL turneringer, også selv om semi pro sesonen er åpen, slik at man skulle kunne ha ferie med god samvittighet og uten at andre vant fantastiske trofeer. I fremtiden trenger vi kanskje en ferieturnering though, da det gjør det enklere for folk å møtes på tvers av vårt langstrakte land, og fordi BB vel egentlig er en fritidsaktivitet.. Smile

Jeg kan kanskje få til å være i oslo fra 12-14.juni i stedet (lørd, sønd og mandag). Jeg må ha en avspass dag uansett før eller etter kurset for å ha fri før eller etter kurset sånn at jeg slipper å reise ned og opp og ned igjen for turneringa.
Jeg tenkte først 18-20.juni var best fordi dere har halv dag på fredager og fordi det er en partallsuke (så kunne vi i teorien hatt større sjangse for å lokke med Red Skullz), så da kunne vi startet tidlig fredag allerede, men to dager er vel sikkert allikevel nok Smile

Nei, nå ble det lange setninger.. Smile
- The Ref

13. May 2010 - 15:31
Siden JEG ikke kunne den 18-20 juni;) så sjekker jeg interressen og ledigheten for andre helger i juni eller juli. Kom med datoer som passer for deg..
- Capshaw

13. May 2010 - 15:28
Syns jeg nesten må dra en veto for å ta rusty en annen helg enn den 20;) bare for at The ref skal få være med å ikke en av arkitektene bak turneringa, samtidig som Capshaw er super hungrig på revansj;)Wink

@Nozdormu: Har jeg ikke sagt, du som sa at du ikke gadd Wink
- Capshaw

12. May 2010 - 22:32
Dammit capshaw! Mye bedre å spille BB a gitt! Jaja. vi klarer oss vel kanskje uten deg, så får vi andre mulighet til å vinne Wink

Hmm, veit ikke om jeg får til helga før.. Det er kanskje best mtp å ha et sted å bo osv though...

Bra Nozdormu. Kanskje du tar lead på premie etc? Jeg har 200 NOK til overføring.. Tenkte enellerannen GW box ville gjøre susen jeg Smile
- The Ref

12. May 2010 - 22:13
Sendte en mail til Luthien DaSilva (en av de nye fra NoBBLe) og tipsa om turneringa. Så bringer han det kanskje videre til de andre nye og vi får forhåpentligvis et eller flere nye ansikter i cupen. Smile
- Nozdormu

12. May 2010 - 19:59
Jøss, syns du sa du ikke skulle på metaltown i år, Axel.
- Nozdormu

12. May 2010 - 18:33
Det er nok en dårlig tid for meg. Sa jeg ant. kunne per sms, men fant ut at da er metaltown, så er i gøteborg da gitt... Men kan helga før hvis folk å fe er klare da... - the Ref...
- Capshaw

12. May 2010 - 09:27
Yo, det er vel på tide å gjenta fjorårets største SC semi pro turneringssuksess?

Jeg kan ta avspassering fredag 18.juni, og så være i oslo hele fredag, lørdag og frem til ca 1930 på søndag 20.juni (Er på et kurs i området som slutter torsdag).

Det er satt av 200 kroner fra overskuddet på fjorårets AnBBL budsjet til premie for denne turneringen.

Hvis det passer for arrangørene i sør (skullerudklubben etc) 18.-20.juni så er jeg altså med Smile

Capshaw og Kaufer, hva sier dere?
- The Ref

11. Apr. 2009 - 01:26
Etter fire runder ble resultatene som følger:

Vinnere : Smellham Skulltakers (Arnjeir & The Ref)
2.plass: Horrid SkinEaters (Capshaw)
Bronsje: Elve Elegante (MaestroEJ)

4.plass: Men in Tights (Kaufer)
5.plass: Rump Humpers (Myster Evil)
6.plass: Bones & Bandages (Nozdormu)

8. Apr. 2009 - 21:14
Da blir det, og er det 6 +1 påmeldte til turnering,.

jeg foreslår at vi spiller totalt 4 kamper. (Kan ta 5 ogå hvis folk er virkelig keene på spill) Smile

Blir ikke utslåing,, alle får 4 kamper.(el. 5) Det trekkes motstander til første kamp. Deretter er det poeng fordeling, hvor dem med mest poeng møter hverandre osv.
Det spilles først 3 kamper hvor de to med høyest poengsum går videre til finale og deres 4 kamp.

Seier per kamp gir 30 poeng, uavgjort gir 10 poeng og tap 0 poeng. Hvis flere enn to har mest poeng blir det avgjort på flest TD og deretter CAS.

Dette er er lag som spiller:

Edit:

Capshaw : Horrid SkinEaters
The Ref : Mad Dogs of Madness ??
Kaufer: : Men in Tights
MaestroEJ : Elve Elegante
Nozdormu : Bones & Bandages
Myster Evil : Rump Humpers
Arnjeir : Support spiller for The Ref Smile
- Capshaw

8. Apr. 2009 - 20:45
det finnes internett der:)
- Nozdormu

8. Apr. 2009 - 15:36
Jeg har med internett over mobiltlf tilkoblet PC, det funker, men går tregt. Nødløsning om ikke annet er tilstede, om det er internet der bør man om mulig få bekreftet Smile

Det må tas med en printer (win vista kompatibel) og helst flere nødløninger mtp internett, slik at det går an å føre inn flere kamper samtidig..

Jeg, maestroEJ og Arnjeir kjem fra Hamar, men sistnevnte kan kun være med til seks sju om kvelden Smile
- The Ref

29. Mar. 2009 - 16:21
ser ut til at khemri laget mitt blir klart til turneringa, så da stiller jeg med det.

Bones & Bandages klare til kamp
- Nozdormu

23. Mar. 2009 - 20:14
Vil bare minne på at denne turneringen (vårpart'en i sør, arrangert av SC) er åpen for NC lag også, turneringens intensjon er faktisk å samle så mange AnBBL Coacher som mulig.

Så dersom noen fra NC er på østlandet i påsken, hadde det vært hyggelig om man hang seg på.

Paratus ? Azmodai ?
- The Ref

17. Mar. 2009 - 22:42
sikkert en eller annen som kan koble til via telefonen?
- Nozdormu

17. Mar. 2009 - 17:57
Ja, det er mulighet til å bruke tid på den normale klubb dagen også ja. Men da helst ikke hele gjengen. Da blir det fort trangt :S

Kan jo gi dere litt info om klubben:
Jeg er ikke sikker på om det er internett der, men det er 4 MAC'er som står inne på et rom som vi har tilgang til. Disse har jeg aldri prøvd, så jeg vet ikke om de har internett... Pappa har en trådløs bredbånd greie fra Telenor, så dette kan være en nødløsning.

Lokalet er stort nok til alle, og det er masse små runde bord som er perfekt til bloob bowl. Vi har masse terninger, osv, men bare av de vanlige typene D6 osv.. Det er kjøleskap der, komfyr, oppvaskmaskin, talerkner, kopper, bestikk osv.

Jeg vet ikke om de har en rask printer, men jeg kan sikkert ta med den vi har her hjemme. Det er en laserprinter, så den er rask nok Wink

Er mange muligheter der, men mangel på internett kan bli et stort problem... Men som alle andre problemer, kan det garantert løses. Det må jo være internett der, men jeg har ikke nøkkelen til kontoret...
- Kaufer

17. Mar. 2009 - 11:00
Er det mulig å bruke deres vanlige klubbtid på fredagen også? Rekker evt en kamp (f.eks finale) da, dersom det blir masse folk og masse kamper.. (som backup, men sånn reisemessig er det vel best å kjøre alt på en dag uansett.. )

Så, herved blander jeg meg inn littegrann:

** Startstidspunkt og antall kamper osv: **
1. Klokka 10.00 bør folk kunne klare å være i oslo med et bedagelig tempo uten å stå opp alt for tidlig, dvs med avreise hamar 0800. Så går det sikkert bort litt tid når man skal prøve å finne frem til skullerud..
2. Med oppmøte 1000 er det 14 timer til klokka blir midnatt, og 4 av dem går vel med på oppmøte/intro, middag og kvelds. Med 10 timer spilletid blir det tid til 4 kamprunder. (2 timer og 15 min pr kamp, kampene blåses igang og blåses av samtidig, 15 min mellom hver runde til å registrere kamper samt skrive ut nye kamper)
3. Det går kanskje an å presse inn en 5'te kamp, men 4 kamper på en dag bør jo gi nok morro - man blir sliten av å spille BB fort.. Smile

** Kamp adming - om dette ikke er der bør det ordnes: **
4. Er det internett tilgang på klubben? (trådløst eller via PC i lokalet? Vi er litt avhengige av internett mtp lagsutvikling osv...)
5. Er det en rask skriver tilgjengelig der?
6. Er det mer enn en pc tilgjengelig, slik at det går fortere å registrere kampene.. Dumt å ha kun en pc som blir en flaskehals..

** Mat **
7. foreslår at vi bestiller noe levert på døra og tar felles middag,
8. og at vi har med frukt, brød, melk og pålegg til å spise litt underveis (for et sunt alternativ til bestilt junk...)
9. Om det ikke er kjøleskap, kan kjølebag benyttes til ting som må holdes kald..t.).
10. Hva policien for mat i lokalet er veit jeg ikke da, men håper det er greit å spise der..
- The Ref

16. Mar. 2009 - 18:31
For min del kan vi starte mye tidligere. Men da blir det kansje litt pes for de som må pendle. Men vi kan jo uansett holde på til langt utover natten. Blir bra uansett. Gleder meg
- Kaufer

16. Mar. 2009 - 17:13
Da er littt mer klart angående turnering.

Cup-navn: Rusty Skull Cup 09, ble det i år Wink
Plassering: General Ruges vei 100, nær skullerud
Dato\tid: Skjærtorsdgag 9 April\12.00 eller så tidlig som mulig.

Antall påmeldte: The Ref, Capshaw, Kaufer & Nozdormu.

For de som ikke er så ivrig på forum sendes denne på mail.
- Capshaw

16. Mar. 2009 - 16:35
Da har jeg ordnet det slik at lokalet er disponert til oss hele skjertorsdag Smile (9. april).

Så alle som skal være med får holde av den dagen Wink Adresse er: General Ruges vei 100. Nærmere info kommer sikkert via Capshaw.
- Kaufer

16. Mar. 2009 - 00:03
Den er grei. Ringer han i morgen Wink
- Kaufer

15. Mar. 2009 - 22:32
Skjærtorsdag eller langfredag passer vel best for meg tror jeg..

Uansett er det kanskje like greit om du hører med en gang, og så finner ut hvilke datoer som kan være aktuelle å låne klubben. Så får vi snevret det ned litt. Det viktigste er vel å finne en dato kjapt, slik at folk kan begynne å holde den av i kalenderen..
- The Ref

15. Mar. 2009 - 15:30
Jaja, ar de registrerer seg på ANBBL med et semi-pro lag er jo et must. Men jeg skal høre med dem. Få dem til å spille litt først. Så tar vi det etterhvert Wink Bare alle blir enige om en dato, så er jeg fornøyd Wink
- Kaufer

15. Mar. 2009 - 13:27
Det er vel mulighet for de (kaufer), men syns dem bør ha ett semi-pro lag, ett som er registrert inn på anbbl. er jo en anbbl turnering vettu Smile Også blire 4 min runder hele turneringen så de som er uærfarne kommer nok til å slite litt mer da.

Får se hvor mange det blir med tanke på antall dager det vil vare , men bør vel klare å få det unna på en dag. Da vil det kanskje bli få kamper på dem som ryker ut først,. Mulig vi spiller 1 innledende kamp, for å side lagene å samtidig for at alle skal få hvertfall 2 kamper, så deretter cup-spill. Med 4 deltagere så blir det 3 kamper
- Capshaw

14. Mar. 2009 - 23:56
Jeg er opptatt onsdag 8. til søndag 12. i påsken Sad
- Hannibal Hector

14. Mar. 2009 - 21:05
Jeg kan ta en telefon til han som driver klubbhuset som Skullerud Warhammer klubb bruker, og spørre han om vi kan bruke lokalet en av de røde dagene i påskeferien. Slik jeg fårstår så holder det med en dag? Tror ikke jeg kan få til så mye mer enn en, men jeg skal jo spørre. Det vi trenger å bli enige om er hvilke dager som passer for folket. Så tar jeg kontakt med han...

Og en ting til: Hvis det blir turnering der, hadde det da vært mulig å ta med noen folk som ikke er medlem i ANBBL? De har lag og har spilt litt før, men de har bare ikke rotet seg til å bli medlem enda. Dette går greit hvis de lager en bruker først? det er da snakk om en 3-4 stykker....
- Kaufer

13. Mar. 2009 - 23:09
Jeg er med. Oslo er ikke lange stubben unna. Jeg kjøpte jo den GW pokalpakka, også har jeg jo lurt litt på en HaPa-cup el.l.
- Hannibal Hector

13. Mar. 2009 - 20:13
Jeg får vært med også, opptil to dager/kvelder mellom skjærtorsdag og 1.påskedag, men tar vi en hel dag bør det holde en god stund da, avhengig av antall deltakere seff..

Hadde vært sweet å ha det et sted i oslo, så får jeg hilst på alle de nye der, Veterana fra Hamar bør vel også klare å komme seg til Oslo..

Jeg har jo bare supergode semi pro lag, eller vent - nei Smile Mad Dogs of Madness blir vel nødt å stille for min del.. Smile
- The Ref

13. Mar. 2009 - 14:02
Hva Kaufer sa... Smile
- Nozdormu

13. Mar. 2009 - 13:11
Jeg er nok med, hvis det er i Oslo Wink
- Kaufer

13. Mar. 2009 - 12:25
Burde være stemning for en cup her i sør nå på vår parten.
Ca på disse tider i fjor var jo Buzz violence cup, det ble da holdt hos svigers til The ref. ikke sikkert det lar seg gjøre i år, men kanskje muligheter for ett annet sted... t.o.m. oslo.

Passer muligens best i påsken, fra skjærtorsdag og utover, trenger nok ikke mer enn to dager, men kan avtales nærmere hvis bra oppslutning.

Post hvis noen har innvendinger på hvor vi kan ha cupen og hvis interresse.
- Capshaw

Note to self: Tactical Marines er Awesooooome å male Very Happy

Sist endret av The Ref den 08 Jun 2010 09:53, endret 1 gang
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
The Ref
AnBBL Commish
AnBBL Commish

Ble Medlem: 15 Jan 2008

InnleggSkrevet: 08 Jun 2010 09:53    Tittel: Svar med Sitat

Buzz Violence Cup - forgjengeren.
Her kommer historikken fra BVC:

23. Mar. 2009 - 20:13
Rusty Skull Cup som blir 2009 sin versjon av denne årlige semi pro turneringen i sør.
- The Ref

17. Feb. 2008 - 13:30
Måtte bare flytte pila til Capshaw litt.. Wink

Uansett - mulig dette blir en fast event rett før påske utover. (fra og med neste år). Dersom ikke Petra kola kup blir noe av.. Eller muligens i tillegg til den Smile Dvs en kup på samme sted dersom jeg er sørpå en helg ifm vinterferien'ish.
- The Ref

17. Feb. 2008 - 10:33
The more the merrier Smile Turneringer er bra, øl og moro (litt surrete etter hvert kanskje, men more).
Spesiellt når------------------------------------------------------------------------> [red.anm: Pila pekte på Cloaken Runbutters sitt navn i margen, da de vant]
Wink
- Capshaw

14. Feb. 2008 - 14:12
Jeg er veldig lei for at jeg ikke fikk blitt med, selv om det nå passet fint med 4 spillere. Øl og BB hører sammen, er jo en grunn til at det gamle øverste seriesystemet var sponset av Bloodweiser.

Satser på å få blitt med på neste.
- Michael

13. Feb. 2008 - 23:09
Hoi

For å oppsummere litt: Vi hadde det gøy i årets første AnBBL turnering.

For de som syns navnet er merkelig... Det var helt ut av det blå på sparket, dårlig oversettelse av Busvold - virkelighetens sted vi spilte på..

Reglene vi spilte etter står på "Home".

Det er dobbelt så gøy å spille BB når man drikker øl og ikke kaffe Wink
- The Ref

10. Feb. 2008 - 20:05
Takk for en artig spillkveld.
- Hannibal Hector

9. Feb. 2008 - 17:04
Ta med bana di Rune!!!

Vi har øl.

cya
- The Ref

9. Feb. 2008 - 16:45
tomt batteri Smile Bare å komme.

Vi blir 5 stk da, så vi får se åssen vi org'er kampene
- The Ref

9. Feb. 2008 - 16:23
Da kommer jeg bortom. Prøvde akkurat å ringe, men da var telefonen din avskrudd.
- Hannibal Hector

9. Feb. 2008 - 14:33
Vi starter vel i sjutida Smile

prates
- The Ref

9. Feb. 2008 - 00:46
Det er slett ikke vanskelig å være hos meg, men Busvold gård er vel gangavstand for meg (selv om jeg ikke vet eksakt hvor den ligger), så det er ikke noe problem det heller.

Hos meg kan vi starte fra 19 og utover, vet ikke hvilket tidspunkt som er tenkt hvis det blir på Busvold?
- Hannibal Hector

8. Feb. 2008 - 21:07
Hvis det er vanskelig å være hos deg rune, kan vi være på busvold gård(der er det også masse plass og internett). Prat med din fru - så får du bestemme hvor vi blir etter det.

Jeg, axel og embret er med uansett sted.

synd michael Smile

Siden dette kommer så brått på, blir det nok en bedre planlagt turnering for semi pro sørpå også. initier ..
- The Ref

8. Feb. 2008 - 20:39
Jeg kan ikke, kom for brått på etter uker med oppussing.
- Michael

8. Feb. 2008 - 18:14
Vi trenger å få avklart hvem som skal spille hvor snart.
Jeg kan stille som vert i morgen, men kan også forflytte meg. Spiller vi hjemme hos meg kan samboeren min ta seg en tur ut, så det er greit å få avklart dette.
- Hannibal Hector

7. Feb. 2008 - 19:41
Det kan godt være hos meg fra 19 og utover på lørdag. Kan få spisestuetbordet vårt 1,80 m lenger om nødvendig.

Crossovertankegangen din var for øvrig grei å skjønne.

Zebrano Zephyrs vil få det litt røft mot Kadrin Kazad Nutcrackers, men 1.130.000 i inducements er jo en god slant penger.

Triple Pox Brigade bør tåle en trøkk, og dverger er jo enda tregere enn dem, og de vil få 530.000 i inducements, som også gir en del muligheter.
- Hannibal Hector

7. Feb. 2008 - 14:51
!!! Semi pro turnering - åpning av sessong 5 - vil foregå sørpå nå førstkommende lørdag !!!

(om to dager altså)

Sted: Hamar omegn (sikkert hos rune om han ikke har noen innvendinger, jeg og axel er på hamar den helgå)
Tid: ... hehe .. ila lørdagen
System: anarki! kanskje noe aka keffo kup, med mindre vi blir mange coacher.. (første runde bestemmer høyre venster, andre runde starter vinn eller forsvinn)
poeng: vanlig semi pro poeng til alle lag
navn: hemmelig inntil første kickoff
trofe: double winnings osv i FINALEN, kanskje et trofee dersom dette blir starten på en vår turnering sørpå.. alt dette taes på lørdag avhengig av antall coacher.
inducements: stars lov. 1 kort til hvert lag i første runde til bruk underveis! (dette diskuteres også før kickoff første kamp)
Baner: Embret, axel og rune må hvertfall ha med sine, om det er flere som har så ta med de også! Jeg har kun med terninger og spillere...

så meld dere på Smile

Kadrin Kazad Nutcrackers er med fra meg, da det var det eneste laget med små nok spillere til å passe i min baggasje for denne reisen..

Come'n get some!
- The Ref

Note to self: Tactical Marines er Awesooooome å male Very Happy
Til Toppen
capshaw
Ny medlem
Ny medlem

Ble Medlem: 16 Jan 2008

InnleggSkrevet: 13 Jun 2010 18:23    Tittel: Svar med Sitat

Wow, dette er så kult.
RedSkullz
Administrator
Administrator

Ble Medlem: 13 Jan 2008

InnleggSkrevet: 14 Jun 2010 21:04    Tittel: Svar med Sitat

Har dere i SC landet på en dato for dette?

Tenkte det kunne være greit å få det på plass så vi har tid til å promotere det skikkelig på Norsk Warhammer Forum, kan jo godt hende vi får med litt folk der siden jeg har sett en del folk som spør etter BB spilling i omegnen.

I tillegg har dere tenkt på sted? Kanskje det ville vært en god ide å ha det i de nye lokalene til Outland siden det kan tiltrekke litt ekstra oppmerksomhet og kanskje på sikt dra inn flere folk.

R

Stuart skrev:

Your logs always manage to inspire me -- you're a pro kitbasher and you tend to create a very unique esthetic with your models.
Til Toppen
Nozdormu
Medlem
Medlem

Ble Medlem: 31 Mai 2010

InnleggSkrevet: 15 Jun 2010 18:38    Tittel: Svar med Sitat

Jeg hadde en plan på å foreslå det og så eventuelt ta en prat med dem på Outland. Tror ikke det blir før i August muligens pga at folk sikkert skal ha ferie i Juli.
Til Toppen
RedSkullz
Administrator
Administrator

InnleggSkrevet: 15 Jun 2010 20:02    Tittel: Svar med Sitat

Okey, flott! Så fort du har landet på en dato si ifra så kan jeg få ut en varsling Smile

I tillegg, trenger dere hjelp til å lage noe fancy banner sånn som vi hadde til Dungeonbowl eller klarer dere det selv i SC?

R

Stuart skrev:

Your logs always manage to inspire me -- you're a pro kitbasher and you tend to create a very unique esthetic with your models.
Til Toppen
Nozdormu
Medlem
Medlem

Ble Medlem: 31 Mai 2010

InnleggSkrevet: 15 Jun 2010 21:21    Tittel: Svar med Sitat

Kommer vel egentlig bare ann på når folk kan. Noe som jo kan skrives i denne tråden:)

jeg kan: når som helst, ingen planlagt ferie ennå.
Til Toppen
RedSkullz
Administrator
Administrator

InnleggSkrevet: 21 Jan 2011 23:21    Tittel: Svar med Sitat

Når skjer dette?

Må på en del kurs i deres halvdel av landet, så kan jo kanskje kombineres :wink:

R

Stuart skrev:

Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Team Anarchy Hovedsiden -> AnBBL diskusjoner Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet