bigbossredskullz" /> Bardu brettspill og brunt drikke" /> Anarchy Blood Bowl League" /> 2d6 Norsk Warhammer Forum" /> Team Anarchy :: Vis Temaet - AnBBL - Sesong X - ALPHA
Team Anarchy Hovedsiden Team Anarchy
Det kaotiske forsøket på å organisere spilling innenfor Warhammer Fantasy Battles, Warhammer 40.000, Blood Bowl, Flames of War og mer!

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

AnBBL - Sesong X - ALPHA
Gå til side Forrige  1, 2, 3

Start Nytt Tema   Svar på Tema    Team Anarchy Hovedsiden -> AnBBL diskusjoner
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  

Fortsette som før eller prøve dette nye opplegget?
Fortsette som før, med halvårige sesonger.
14%
 14%  [ 1 ]
Prøve nytt opplegg, med sesong over et helt år.
85%
 85%  [ 6 ]
Antall stemmer : 7

Av Innlegg
Nozdormu
Medlem
Medlem

Ble Medlem: 31 Mai 2010

InnleggSkrevet: 09 Sep 2010 14:42    Tittel: Svar med Sitat

Ja, samme utgangspunkt som ved walkover, bare at ingen vinner kampen:)
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
The Ref
AnBBL Commish
AnBBL Commish

Ble Medlem: 15 Jan 2008

InnleggSkrevet: 09 Sep 2010 15:27    Tittel: Svar med Sitat

dette er sånne ting jeg skulle ønske jeg slapp å ta stilling til.

Note to self: Tactical Marines er Awesooooome å male Very Happy
Til Toppen
RedSkullz
Administrator
Administrator

Ble Medlem: 13 Jan 2008

InnleggSkrevet: 09 Sep 2010 16:33    Tittel: Svar med Sitat

Ved walkover får den parten som kunne spille MVP og winnings, jeg mener at når begge ikke kan/gidder så får de ingenting og ferdig med det men kampen registreres som 0-0.

R

Stuart skrev:

Your logs always manage to inspire me -- you're a pro kitbasher and you tend to create a very unique esthetic with your models.
Til Toppen
Nozdormu
Medlem
Medlem

InnleggSkrevet: 09 Sep 2010 18:30    Tittel: Svar med Sitat

@ The Ref. Ja, skjønner det, men nå er det nå engang slik at du er "dommer'n" da Wink Og kunne vært greit å hatt den kampen som står igjen ute av verden på den ene eller andre måten før neste runde går.

Og, jeg så en ting nå... Laget mitt, Slick Defenders er satt opp med 5 kamper, mens Slaves of Succubus er satt opp med 7 kamper. og 2 av kampene dems er satt opp på 24 september. jeg har en misstanke om at Slaves of Succubus blitt forvekslet med Slick Defenders i den ene kampen der... ? Smile
Til Toppen
The Ref
AnBBL Commish
AnBBL Commish

InnleggSkrevet: 30 Sep 2010 20:46    Tittel: Svar med Sitat

Stilling og initiativ:
Det jeg mente at jeg ønsket jeg slapp å ta stilling til det, er at dette er en elitesesong som folk melder seg på frivillig (mer eller mindre) med klare rammer for hva som forventes (det settes opp kamper i elitesesongen som skal spilles).

Når jeg også endrer hele sesongoppsettet fra halvårsbasis til ett år med like mange kamper, fordi da skal det bli så mye enklere å få spilt kamper, så forventer jeg at dere klarer å ta insj til å få spilt de få kampene det er snakk om. Som et minimum forventer jeg at dere prater sammen med de dere skal spille mot og avtaler en ny dato dersom den som er satt opp ikke passer. For å visualisere den nye avtalen på hjemmesida kan dere gå inn på "edit result" for kampen, og så endre kampdatoen.

Dersom dere i sør heller ønsker runder annenhver mnd hvor dere samles og spiller to kamper på en kveld, så er det helt greit for min del.. Just figure it out, fix Smile

Så en oppklaring til walkover, Season X:
walkover gir ingen SPP og null winnings og null invirkning på FF, og er regelmessig å tolke som at den som taper har "refused a challenge" fra side 32 i LRB5

Sitat:

�� Refuse: A challenged coach may refuse to play the match.
This counts as a 2-0 win for the challenger. No Star Player
points, cash or Fan Factor are gained or lost for the match.

Gate settes til 20000 så de ikke havner på all time low record eller noe sånt... En mercenary skorer 2 mål for de som vinner walkoveren.

Kampoppsettet:
@Noz - det ser fiksa ut, det med 5 og 7 kamper..

Så til det jeg hadde tenkt å skrive Smile Det har vært noen bugs med kampoppsettet, blant annet var det bare TTL Skavengers i nord som hadde 8 kamper, øvrige hadde 6 og møtte ikke alle coachene...

Nå er det lagt til to ekstra runder for North Conference for å fikse dette, NC X1 og NC X2. De kampene kan spilles når som helst, så lenge det ikke går ut over de øvrige planlagte kampdatoer/kamper, og så lenge NC X1 spilles innen medio desember og så lenge NC X2 ikke spilles før medio januar 2011.

Til Toppen
Nozdormu
Medlem
Medlem

InnleggSkrevet: 03 Okt 2010 21:16    Tittel: Svar med Sitat

Ja, Axel tok ansvar å fiksa kampoppsettet Smile

Trodde det skulle være strengt på å fullføre rundene hver måned jeg, på den ene eller andre måten Smile
Men, da spiller jeg bare kampene mine så teller vi opp til slutt.
Til Toppen
The Ref
AnBBL Commish
AnBBL Commish

InnleggSkrevet: 04 Okt 2010 20:43    Tittel: Svar med Sitat

hvis det ikke passet å spille septemberkampen 22.sept, så mente jeg at man i det minste sku klare å finne en annen dato før oktoberkampen for å få spilt den, og at det fortsatt gikk etterhverandre i runder, slik at ingen skulle få fordel av å rekke 6 av kampene sine før de spilte mot en som da hadde sin første kamp. Vi har jo noen helt ferske lag /coacher med oss i nord, men der i sør er nå stort sett bare rutinerte coacher, så det går vel bra uansett hvordan dere spiller dem.

Bare prøv å rasjonere dem litt, så dere ikke er ferdig før jul, og så må "vente i spenning" på sluttspill i mai-juni 2011 Wink

Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Team Anarchy Hovedsiden -> AnBBL diskusjoner Alle klokkeslett er CET (Europa)
Gå til side Forrige  1, 2, 3
Side 3 av 3

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet