bigbossredskullz" /> Bardu brettspill og brunt drikke" /> Anarchy Blood Bowl League" /> 2d6 Norsk Warhammer Forum" /> Team Anarchy :: Vis Temaet - Bli del av en gruppe!
Team Anarchy Hovedsiden Team Anarchy
Det kaotiske forsøket på å organisere spilling innenfor Warhammer Fantasy Battles, Warhammer 40.000, Blood Bowl, Flames of War og mer!

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Bli del av en gruppe!

Start Nytt Tema   Svar på Tema    Team Anarchy Hovedsiden -> Kampanjer
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
RedSkullz
Administrator
Administrator

Ble Medlem: 13 Jan 2008

InnleggSkrevet: 25 Apr 2010 19:29    Tittel: Bli del av en gruppe! Svar med Sitat

Du ber om å bli medlem her:
http://teamanarchy.diskusjoner.com/groupcp.php?mforum=teamanarchy
Gruppas moderator vil godkjenne eller avslå "søknaden". Per nå er jeg gruppemoderator for både Allies og Axis men kunne gjerne sett at noen andre gjør det.

Kun FoW som er lagt til per nå. Hvis dere ikke klarer å gjøre det selv så kan jeg gjøre det for dere. Ved å bli medlem i riktig gruppe får du tilgang til ditt HQ forum ift å kunne legge onde planer osv Cool

I tillegg, når du "søker" om å bli del av en gruppe si det her fordi jeg får det kun på e-mail. Si også hvilken gruppe du vil bli del av.

R

Stuart skrev:

Your logs always manage to inspire me -- you're a pro kitbasher and you tend to create a very unique esthetic with your models.

Sist endret av RedSkullz den 22 Feb 2012 08:55, endret 1 gang
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
RedSkullz
Administrator
Administrator

InnleggSkrevet: 04 Mai 2010 11:12    Tittel: Svar med Sitat

Til AXIS gutta!

Dere er nå såpass mange at dere kan velge en team captain/gruppe moderator for axis og selv ta seg av hvem som er medlem av gruppa Smile Si ifra til meg så skal jeg endre det når dere har fiksa det.

Til ALLIES gutta!
Jeg ser helst at jeg ikke er gruppemoderator/team captain her heller. Azmo meld deg frivillig Laughing

R

Stuart skrev:

Your logs always manage to inspire me -- you're a pro kitbasher and you tend to create a very unique esthetic with your models.
Til Toppen
The Ref
AnBBL Commish
AnBBL Commish

Ble Medlem: 15 Jan 2008

InnleggSkrevet: 04 Mai 2010 11:28    Tittel: Svar med Sitat

Mitt forslag til axisboss er Paratus, han er jo kapitan. (Jeg kjenner jo ikke sistemann da..)

Jeg kunne i teorien vært axis forum moderator, men jeg har mer en nok med alt det andre jeg driver med. Paratus har vist meg noen diplomer som tilsier at han kommer til å gjøre en utmerket moderatorjobb, hans eksepsjonelle datakunskaper lagt til grunn Smile

Note to self: Tactical Marines er Awesooooome å male Very Happy
Til Toppen
RedSkullz
Administrator
Administrator

InnleggSkrevet: 04 Mai 2010 11:35    Tittel: Svar med Sitat

Sant nok, han er jo kursa opp etter ørene så her må det melkes mens det kan!

Ellers så er det nok et viktig poeng at dere Axis gutta ordner dette selv uten min eller andres innblanding (kun hvis dere ikke får det til :wink: ). Så når dere har demokratisk flertall er det bare å si ifra Smile

R

Stuart skrev:

Til Toppen
Paratus
Medlem
Medlem

Ble Medlem: 28 Jan 2008

InnleggSkrevet: 04 Mai 2010 19:41    Tittel: Svar med Sitat

The Ref skrev:
Paratus har vist meg noen diplomer som tilsier at han kommer til å gjøre en utmerket moderatorjobb, hans eksepsjonelle datakunskaper lagt til grunn Smile

Hmm.. høres ut som om det er snakk om et diplom fra IT-valgfag fra Ajer Ungdomsskole...
Til Toppen
RedSkullz
Administrator
Administrator

InnleggSkrevet: 04 Mai 2010 21:48    Tittel: Svar med Sitat

Ikke alle som har det :wink:

R

Stuart skrev:

Til Toppen
Paratus
Medlem
Medlem

InnleggSkrevet: 05 Mai 2010 07:54    Tittel: Svar med Sitat

Kan sikkert ta på meg den hatten, og tvinge meg til å være mer aktiv...

P
RedSkullz
Administrator
Administrator

InnleggSkrevet: 05 Mai 2010 08:08    Tittel: Svar med Sitat

Er jo en fin måte å bli det på da Smile

Jeg har jobba for å få Tango (62) på, fått linken hit og alt men han har ikke registrert seg enda. Kanskje den nyutnevnte Axis lagkapteinen tar litt ansvar :wink:

Da ordner jeg det slik at du blir gruppemoderator for Axis inntil videre så får vi heller endre det hvis dere som gruppe ombestemmer dere. Du vil få e-mail på din privat email hver gang noen ber om å joine gruppa. Du kan jo bare ringe meg når det skjer hvis du ikke finner ut av den intuitive måten man godkjenner Smile

R

Stuart skrev:

Til Toppen
Paratus
Medlem
Medlem

InnleggSkrevet: 05 Mai 2010 08:41    Tittel: Svar med Sitat

Har iverksatt avstemming på gruppa (i demokratiets ånd), den går til slutten av mnd., men er sikkert ferdig før det...
Kan fungere ad-hoc fram til vi har (be)stemt oss.

P
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Team Anarchy Hovedsiden -> Kampanjer Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet