bigbossredskullz" /> Bardu brettspill og brunt drikke" /> Anarchy Blood Bowl League" /> 2d6 Norsk Warhammer Forum" /> Team Anarchy :: Vis Temaet - Kill Team regler (og muligheter)
Team Anarchy Hovedsiden Team Anarchy
Det kaotiske forsøket på å organisere spilling innenfor Warhammer Fantasy Battles, Warhammer 40.000, Blood Bowl, Flames of War og mer!
 
 HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Kill Team regler (og muligheter)

 
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Team Anarchy Hovedsiden -> Spill diskusjoner
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
The Ref
AnBBL Commish
AnBBL Commish


Ble Medlem: 15 Jan 2008
Innlegg: 1810

InnleggSkrevet: 08 Mai 2012 18:24    Tittel: Kill Team regler (og muligheter) Svar med Sitat

The Ref skrev:
Kill Team Regler

200 pts fra:
0-1 Elites
0-2 Troops
0-1 Fast Attack

Gyldige innkjøp må gjøres (dedicated transports er en gyldig mulighet sammen med en av valgene over, dersom de kan ha dedicated transport selvfølgelig...).

Alle modeller har "Individuall Character" regelen (dvs, blir en enhet om de er innenfor 2" av hverandre, men kan også løpe rundt aleine).

3 modeller kan man i tillegg gi special rules (som Relentless eller Tank Hunter eller Feel no Pain osv.). Dette gir åpning for konvertering Wink

Scenarioer, ifh battlemissions regelboka:
Når halvparten av modellene er borte/igjen må man bestå lederskaptest før turen sin eller rømme slagmarken (remove from game). Bruker alltid høyeste lederskap i killteamet, uansett posisjon på brettet. Altså litt som FoW #Company Morale Check" regelen.

Spilles på best BUSY terreng med MASSE 3D bygg osv, størrelse 4x4fot.. Wink


The Ref skrev:
Kill Team Muligheter
Her er det også mange muligheter for å lage kule scenarioer med egne regler, som kan knyttes opp mot senere storslag gitt at man har battlereports med resultater.
F.eks - pass på valkyriene vs spreng valkyriene, eller "ikke la kommandobunkeren komme i hendene på fienden", eller "Bunkerbuster, førstemann som sprenger bunkeren vinner" eller "beskytt deathwind missile launcheren, slik at den kan skyte ut sitt interkontinentale missil vs spreng alt fiendtlig artilleri" - alle med at man må lederskapsteste halverte killteams..

Det som er fint er at det både er gøy, samtidig som det er få modeller og samtidig som det tar kort tid å spille. 45min - 1,5timer med to mann, ca to timer'ish med 3 teams.

Et enkelt type spill å gjøre historiedrevet ift kampanjen også.

_________________
Visit AnBBL
Come'n get some!

Note to self: Tactical Marines er Awesooooome å male Very Happy
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Team Anarchy Hovedsiden -> Spill diskusjoner Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

 
Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Charcoal Theme by Zarron Media

Opprett ditt eget phpBB 2 forum gratis her | Personvern